's-Hertogenbosch
Project Buyer – ‘s-Hertogenbosch
Introductie
Onze opdrachtgever is onderdeel van een internationale organisatie die actief is in verschillende branches, met name als leverancier van technologie voor de voor de voedselverwerkende industrie en een breed scala aan andere procesindustrieën. Zij zijn wereldwijd actief, hebben een omzet van meer dan € 4,5 miljard en werken samen met hun klanten binnen de industrie aan duurzaamheid en groene oplossingen, zoals CO2 neutrale fabrieken.
Organisatie
Deze specifieke vestiging in Den Bosch is actief binnen de divisie Heating & Refrigeration, is marktleider op het gebied van koudetechniek en luchtbehandeling en levert totaaloplossingen op maat voor koude- en besturingstechnische vraagstukken. Zij bieden hun klanten maatwerk, van advies en engineering tot montage en onderhoud van industriële koel- en vriesinstallaties, airconditioning en bedrijfskoeling.
Functie
Het inkoopteam is verantwoordelijk voor het managen van diverse complexe inkoopprojecten en het lokaal managen van diverse inkoop commodities. Dit team bestaat uit de manager inkoop & logistiek, twee strategische inkopers, twee project procurement managers (PPM) en ondersteuning van drie operationeel inkopers. Hierbij zijn de strategisch inkopers met name verantwoordelijk voor het vormen en managen van de supply base en zijn het de PPM-ers die binnen de projectteams inkoop vertegenwoordigen. Zij managen meerdere projecten tegelijk waarbij zij vanaf de salesfase betrokken zijn en een inkoopplan maken en uitvoeren, waarbij er ondersteuning is vanuit operationele inkoop. In deze functie zijn jouw belangrijkste taken; • eerste aanspreekpunt vanuit inkoop voor project-gerelateerde stakeholders zoals projectmanagement, engineering, projectplanning, controlling ed. en delen van voortgangsinformatie vanuit inkoopperspectief • initiëren en onderhouden van het Project Procurement Plan, waaronder managen risico’s, kosten, kwaliteit, beschikbaarheid en doorlooptijden • verantwoordelijkheid voor de coördinatie van projectbehoeften voor inkoop, vanaf de verkoopfase tot uitvoering, incl. scope en make-or-buy beslissingen • beheren van de algehele tijdlijn met betrekking tot productie, levering, installatie en inbedrijfstelling van alle elementen binnen de scope • naleven inkoopproces en -beleid binnen de projectscope (contractbeheer, concurrerende biedingen, sourcing, enz.) • afstemming op categoriestrategieën en het gebruik van voorkeursleveranciers, afstemming met Strategic Buyers en/of Category managers bij specifieke behoeftes • samenwerken i.v.m. vroegtijdige betrokkenheid, vanaf verkoopfase van project en in de daarop volgende stadia
Functie-eisen
Om plezier en succes te hebben in deze functie herken je jezelf in een aantal van deze zaken, de rest kun je gaandeweg verder ontwikkelen; • Je werkt op hbo- (of wo-) niveau en hebt concrete ervaring met projectmatige inkoop binnen een relevante werkomgeving (bij voorkeur technisch, complexe organisatie). • Je bent een bouwer en vindt het leuk om mee te werken aan verdere professionalisering van inkoop binnen de organisatie. • Je bent communicatief sterk , kunt overtuigen door de toegevoegde waarde van inkoop te laten zien en je netwerk bouwen zodat je vooraan in het traject aan tafel zit en mee kunt denken en adviseren. • Omdat er veel in het Nederlands wordt gecommuniceerd heeft het een sterke voorkeur dat je dit beheerst, naast Engels natuurlijk. • Omdat je ervaring hebt met inkoop vanuit de industrie / techniek heb je begrip bij de producten en de omgeving waarin je werkt. • Je neemt verantwoordelijkheid, bent probleemoplossend ingesteld, flexibel en een goede onderhandelaar.
Aanbod
Hier vind je een werkomgeving waar veel ruimte is voor eigen inbreng en ontwikkeling en waar mensen betrokken en trots zijn op wat ze samen doen. De sfeer is prettig, informeel, collegiaal, maar ook internationaal en multicultureel. Men komt graag allemaal samen, ook met de collega’s van andere locaties, zoals tijdens het jaarlijkse, groots georganiseerde kerstfeest. Verder; • Salarisindicatie bij start: €4000 – €6000bpm (afhankelijk van niveau + mate van relevante ervaring), met ruimte voor verdere groei, aangevuld met vakantiegeld, bonus, etc. • Een dynamische en inspirerende werkomgeving binnen een ambitieuze, internationale organisatie • Uitstekende doorgroeimogelijkheden • 27 vakantiedagen en 13 Adv-dagen op basis van een fulltime dienstverband • Alle voordelen van de CAO Metalektro • Reiskostenvergoeding • Deelname Pensioenfonds (PME) • Mogelijkheid tot collectieve ziektekostenverzekering; • Thuiswerkvergoeding; een thuiswerkregeling waarbij op fulltime basis 40% thuis gewerkt kan worden • Connectiviteitsregeling • Bijdrage aan je sport abonnement
Inlichtingen
Donja Dubbelaar +31 (0) 40 2484228
Sollicitatie
Donja Dubbelaar +31 (0) 40 2484228