Regio Nijmegen

Supply Chain Planner – Regio Nijmegen

Introductie

Voor onze relatie in de omgeving van Nijmegen zijn we per direct op zoek naar een Planner. Herken jij jezelf in het volgende profiel: communicatief sterk, teamplayer, hands-on, enthousiast? Lees dan direct verder en solliciteer.
Ook startende kandidaten zijn van harte welkom om te reageren op deze leuke functie!

Organisatie

Onze relatie is een wereldwijde speler en marktleider op het gebied van het ontwikkelen, produceren en onderhouden van machines in de food sector. Je komt te werken op de afdeling Logistiek, waar onder andere Assemblage planning (3 FTE), materiaal planning, productieplanning en kwaliteit gevestigd zijn. Hierdoor zijn lijnen kort en direct, wat de samenwerking bevordert. Er heerst een informele, no-nonsense cultuur.

Functie

Je bent binnen het team van Assembly Planners (3 FTE) verantwoordelijk voor het organiseren en plannen van de Service-orders. Dit betreft delen / modules van de totale machine, die ter vervanging of om andere redenen besteld worden door klanten.
Dit betekent dat je vanuit de Service-organisatie dagelijks veel verschillende klantorders krijgt, waarvan jij de juiste prioriteit bepaalt (is het spoed of niet), ze binnen het ERP-systeem inplant en alles met je interne collega’s zo afstemt dat capaciteit ( op de werkvloer), materialen (oa van externe suppliers) etc, allemaal aanwezig zijn om de order volgens deze planning af te werken.

Dit betekent veel afstemming met verschillende interne collega’s, zoals met de materiaal planners die zorg dragen voor de tijdige beschikbaarheid van materialen welke grotendeels afkomstig zijn van externe leveranciers en dus ingekocht worden (= levertijden), maar ook overleg met de teamleiders op de werkvloer om inzage te krijgen in de beschikbare capaciteit van de vakmensen op de vloer (wanneer is er weer ruimte en wat is een slimme volgorde, kijkend naar werkzaamheden behorende bij de verschillende modules).
Tevens zul je veel moeten sparren met de Service- collega’s om te komen tot een passende en realistische planning die acceptabel is voor zowel de klanten als de eigen organisatie.

Je volgt deze orders, lost problemen op en draagt er zorg voor dat de geplande leverdata worden gehaald. Bij escalaties weet jij de juiste collega’s in te schakelen en betrokkenen te informeren zodat iedereen tijdig kan bijspringen en de juiste acties worden ondernomen. Daarbij zorg jij tevens voor accurate order-informatie in het ERP-systeem.

Naast deze dagelijkse werkzaamheden ben je in staat om kritisch te kijken naar de processen en werkwijzen binnen je eigen domein, en draag je voorstellen tot verbetering aan zodat je eigen werkzaamheden en die binnen je team zo efficiënt mogelijk worden ingericht en uitgevoerd.

Functie eisen

-HBO werk- en denk- niveau
-Kennis van logistieke/supply chain- processen binnen een maakomgeving
-Affiniteit met techniek (geen diepgaande kennis maar enige interesse gezien de aard van de producten en de omgeving)
-Kennis van MS Office (oa bekwaam in Excel) en bij voorkeur ervaring met ERP-systemen zoals SAP (sterke pré)
-Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Verder heb je sterke communicatieve vaardigheden, kun je snel schakelen, overzicht bewaren en prioriteiten stellen en ben je iemand die goed uit de verf komt in een informele omgeving waarin onderdeel zijn van het team en samen werken met je collega’s erg belangrijk is.

Aanbod

Het betreft een fulltime functie met een start op basis van detachering via Procureon (periode 1 jaar). Na een periode van positieve samenwerking behoort een dienstverband bij onze opdrachtgever tot de mogelijkheden.
Meer informatie over functie en voorwaarden, neem contact met ons op.

Inlichtingen

Bart van den Akker/ Donja Dubbelaar
040-2484228

Sollicitatie

Bart van den Akker
040-2484228