Noord-Brabant

Operational Buyer a.i. (24 à 32u/wk) – Noord-Brabant

Introductie

Ben jij een Operational Buyer met een uitstekend communicatief vermogen die de spin in het web wil zijn binnen deze pragmatische en dynamische werkomgeving? Wij zoeken een stabiele, zelfstandige collega met HBO werk- en denkniveau en relevante ervaring, die zin heeft in deze leuke uitdaging.
Onze opdrachtgever (High Tech, OEM) levert geautomatiseerde material handling-systemen en bijbehorende diensten om de bedrijfsprocessen van haar klanten te verbeteren en hun concurrentiepositie verder te versterken.

Organisatie

De Ordering afdeling is onderdeel van Supply Chain Center Europe (SCC EU) en valt binnen Global Supply Chain. SCC EU is verantwoordelijk voor de geïntegreerde toevoer van goederen en diensten aan projecten. Een soepele uitvoering van projecten is afhankelijk van een sterke Ordering organisatie. Het plaatsen van orders, bewaken en chasen van bestaande orders op levertijd, betrouwbaarheid en kwaliteit in combinatie met de uitdagende levertijden, wijzigende project planning en uitzonderingen maken het tot een dynamische en uitdagende omgeving.

Het Ordering team is verantwoordelijk voor de operationele inkoop voor de projecten. Het team ondersteunt de projecten in verschillende fases (ordering, procurement, executie en service). Het team is verdeeld in vijf commodities waarvan deze positie actief is binnen de commodity 3rd Party Equipment.

Ivm een zwangerschapsverlof zijn wij voor onze opdrachtgever op zoek naar een kandidaat die deze werkzaamheden snel en zelfstandig op kan pakken voor een periode van 5 à 6 maanden.

Functie

Als Operational Buyer draag je zorg voor de operationele inkoopactiviteiten (bestellen – bewaken – nazorg) binnen SCC EU voor de commodity 3rd Party Equipment.
-Je plaatst de inkooporders bij leveranciers op basis van functionele specificaties, bewaakt de bevestigingen en draagt zorg voor wijzigingen in planning en specificaties.
-Je bewaakt de overeengekomen leverdata, logistieke aansturing en prijstechnische afspraken.
In deze rol ga je aan de slag met (soms complexe) vraagstukken vanuit leveranciers en de interne organisatie en draagt de verantwoordelijkheid om deze op een zelfstandige en proactieve manier op te lossen. Dit vraagt om een kritische en nauwgezette samenwerking met andere interne afdelingen en collega’s.
Daarnaast ondersteun je de Project Buyers en voer je gedelegeerde taken uit.

Functie eisen

Jouw profiel:
• HBO opleiding en/of HBO werk- en denkniveau
• Ervaring in een soortgelijke functie en omgeving (OEM / projecten, internationaal) waardoor je snel in staat bent om de werkzaamheden zelfstandig uit te veoeren.
• Affiniteit met techniek, je bent in staat in korte tijd de benodigde product –en materiaalkennis op te bouwen
• Goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift
• Kennis van ERP systemen.
• Communicatief sterk, accuraat, goed analytisch inzicht, en in staat om binnen een complexe omgeving het overzicht te bewaren en de juiste prioriteiten te stellen
• Flexibele teamspeler die kan samenwerken met een diversiteit aan mensen en culturen
• Je pakt pro-actief en zelfstandig problemen en uitdagingen op en vind hiervoor oplossingen
• Je kunt omgaan met een gezonde spanning en drukte in een dynamisch/internationaal bedrijf
• Je bent in staat om snel te werken en snel tot de kern van het probleem te komen
• Je werkt gestructureerd en bent in staat om over de grenzen van je vakgebied heen te kijken

Aanbod

Het betreft een tijdelijke positie van 5 à 6 maanden ivm een zwangerschapsverlof. De positie kan ingevuld worden obv 24 tot 32uur per week, middels detachering via Procureon.
Na deze periode behoren aansluitende projecten via Procureon tot de mogelijkheden.
Voor meer informatie over voorwaarden en de procedure, neem contact op.

Inlichtingen

Donja Dubbelaar
+31 (0) 40 2484228

Sollicitatie

Donja Dubbelaar
+31 (0) 40 2484228
× Heeft u nog vragen?