Omgeving Eersel

Interne Accountmanager / Internal Sales Officer – Omgeving Eersel

Introductie

Ben jij een echte regelaar die klantgerichtheid bovenaan heeft staan en in onze dynamische productie-omgeving klantwens en interne processen op elkaar weet af te stemmen?
Jij bent de link tussen onze klanten en onze producten en weet hun wensen te vertalen tot het optimale product.
Vanwege uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een nieuwe collega!

Organisatie

Onze opdrachtgever (180 FTE) is een belangrijke toeleverancier van metalen producten en complexe constructies die zij produceren met hun moderne machinepark. Zij werken voor verschillende branches waaronder de petrochemie, de high-tech industrie en machinebouw.
Er heerst een collegiale en informele werksfeer en ontwikkeling en groei van de werknemers wordt gestimuleerd.
Vanwege uitbreiding van het interne sales-team zijn zij op zoek naar een nieuwe collega.

Functie

Als Logistiek accountmanager werk je in een team met 3 andere collega’s waarbij je ieder verantwoordelijk bent voor het managen van een eigen (groepje) klant (en). Omdat veel klanten Duitstalig zijn is belangrijk dat je deze taal beheerst of de basis (school/vakantie – Duits) +affiniteit met taal hebt, om deze snel te leren.
Tot jouw werkzaamheden behoren onder andere:

-Het ontvangen, inplannen en monitoren van klantorders van aanvraag tot en met oplevering voor de toegewezen (vaste) klanten.
-Erop toezien of de gestelde doelstellingen op het gebied van tijd, geld, logistiek, kwaliteit etc. behaald kunnen worden en de klant indien nodig informeren.
-Het optimaliseren van logistieke – en commerciële processen om ervoor te zorgen dat er een betere aansluiting is tussen klant en het bedrijf.
-Het voorzitten van het interne klantoverleg, hier signaleer je knelpunten en zet je betrokkenen aan tot actie.
-Veelvuldig contact onderhouden met de klant en met de interne organisatie; denk hierbij aan verkoop, engineering, productie, inkoop en kwaliteit.

Functie eisen

Om in deze uitdagende en veelzijdige functie goed uit de verf te komen breng je het volgende mee;

– Een afgeronde HBO-opleiding of aantoonbaar HBO werk- en denkniveau.
– Je hebt 0-3 jaar relevante werkervaring of hebt als starter aanknopingspunten vanuit bijvoorbeeld bijbaan of stages
– Goede beheersing van de Nederlandse en Duitse taal of de basis+ de bereidheid om de Duitse taal te leren.
– Een proactieve werkhouding waarbij je er op gericht bent om de interne processen zo te sturen dat de output voor de klant optimaal is.
– Je staat stevig in je schoenen, bent stressbestendig, communicatief sterk, je pakt aan en bent klantgericht en creatief; als iets niet haalbaar is kom je altijd met een goed alternatief.

Aanbod

Het betreft een start op basis van detachering via Procureon, waarbij je na 6 tot 12 maanden overgenomen wordt in vaste dienst bij onze opdrachtgever.
Het betreft een functie voor de lange termijn.
Zij bieden een marktconform salaris dat varieert, afhankelijk van mate van relevante ervaring van de kandidaat.
Voor meer informatie over functie en voorwaarden – neem vooral contact op!

Inlichtingen

Danny Renders
danny@procureon.nl
+31 (0)40 2484228

Sollicitatie

Danny Renders
danny@procureon.nl
+31 (0)40 2484228